Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
leasing 4 ambulansów |
zamawiający: | PSZOZ Inowrocław |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | D-25/2005 |
wartość: | powyżej 60.000 EURO |
termin składania ofert: | 1 lipca 2005 |
wynik postępowania: | unieważnienie z uwagi na art. 93 ust.1 pkt ustawy Pzp |
poprzednie .. spis treœci .. następne
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 90 z dnia 2005.05.09
POZYCJA 20744
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rzšdowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĽCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiajšcego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Z-ca Dyr. ds. Techniczno-Administracyjnych mgr Ireneusz Beœka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
5) Rodzaj zamawiajšcego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: leasing.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajšcego: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) ambulans R typu furgon - 1 szt.
2) ambulans transportowy typu furgon - 2 szt.
3) ambulans transportowy typu furgon z podwyższonym dachem - 1 szt..
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.14.00.00, 34.11.41.10.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na częœci: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkoœć lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartoœć lub zakres zamówienia: Leasing 4 ambulansów.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogš być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesišcach: 36;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczšce zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zad. 1 - 7.000,00 zł
Zad. 2 - 5.000,00 zł
Zad. 3 - 2.500,00 zł.
1.2) Główne war. finans. i płatnoœci i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jakš musi przyjšć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulujšca współpracę podmiotów, w przypadku konsorcjum, dokumenty winny być złożone przez wszystkich uczestników konsorcjum.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczšce sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalnoœci niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z dokumentami wymaganymi w SIWZ (wypis z KRS).
2.1.2) Zdolnoœć ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z dokumentami wymaganymi w SIWZ (ZUS, US, informacja z banku o zdolnoœci kredytowej.
2.1.3) Zdolnoœć techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczšce zamówień na usługi
3.1) Czy œwiadczenie usługi zastrzeżone jest dla okreœlonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będš zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wczeœniejsze publikacje dotyczšce tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczšce tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wczeœniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostanš zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena (koszt leasingu) 70%
Koszt eksploatacji 15%
Termin dostawy 15%
Kolejnoœć według znaczenia: Tak.
Kryteria okreœlone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiajšcego:
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2005, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatnoœci: gotówka, przelew lub za pobraniem,.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporzšdzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin zwišzania ofertš: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczšce otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecnoœci podczas otwarcia ofert:
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.06.2005, godzina 10:00, PS ZOZ Inowrocław, ul. Poznańska 97, Szpital Powiatowy sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowišzkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzajšcy się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze œrodków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 29.04.2005.
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (20 czerwca 2005, 12:03:47)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (26 października 2017, 12:51:22)
Zmieniono: informacja o unieważnieniu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 622