zamówienie na:

leasing 4 ambulansów

zamawiający: PSZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-25/2005
wartość: powyżej 60.000 EURO
termin składania ofert: 1 lipca 2005
wynik postępowania: unieważnienie z uwagi na art. 93 ust.1 pkt ustawy Pzp 




poprzednie .. spis treœci .. następne


Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 90 z dnia 2005.05.09

POZYCJA 20744

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Inowrocław: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy

Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rzšdowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĽCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiajšcego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Z-ca Dyr. ds. Techniczno-Administracyjnych mgr Ireneusz Beœka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.

4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 52 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.

5) Rodzaj zamawiajšcego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:

1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: leasing.

1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:

1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.

1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajšcego: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy.

1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1) ambulans R typu furgon - 1 szt.

2) ambulans transportowy typu furgon - 2 szt.

3) ambulans transportowy typu furgon z podwyższonym dachem - 1 szt..

1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu.

Kod NUTS:

1.8) Nomenklatura

1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.14.00.00, 34.11.41.10.

1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):

1.9) Podział zamówienia na częœci: Nie.

1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkoœć lub zakres zamówienia

2.1) Całkowita wartoœć lub zakres zamówienia: Leasing 4 ambulansów.

2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogš być wykonane:

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesišcach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczšce zamówienia

1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zad. 1 - 7.000,00 zł

Zad. 2 - 5.000,00 zł

Zad. 3 - 2.500,00 zł.

1.2) Główne war. finans. i płatnoœci i/lub odwoł. do odp. przepisów:

1.3) Forma prawna, jakš musi przyjšć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulujšca współpracę podmiotów, w przypadku konsorcjum, dokumenty winny być złożone przez wszystkich uczestników konsorcjum.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczšce sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalnoœci niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.

2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z dokumentami wymaganymi w SIWZ (wypis z KRS).

2.1.2) Zdolnoœć ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z dokumentami wymaganymi w SIWZ (ZUS, US, informacja z banku o zdolnoœci kredytowej.

2.1.3) Zdolnoœć techniczna - wymagane dokumenty:

3) Specyficzne warunki dotyczšce zamówień na usługi

3.1) Czy œwiadczenie usługi zastrzeżone jest dla okreœlonego zawodu: Nie.

3.2) Czy osoby prawne będš zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.

1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.

1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

1.3) Wczeœniejsze publikacje dotyczšce tego samego zamówienia

1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczšce tego samego zamówienia:

1.3.2) Inne wczeœniejsze publikacje:

1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostanš zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert:

Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:

Cena (koszt leasingu) 70%

Koszt eksploatacji 15%

Termin dostawy 15%

Kolejnoœć według znaczenia: Tak.

Kryteria okreœlone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiajšcego:

3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.06.2005, cena - 25 PLN.

Warunki i sposób płatnoœci: gotówka, przelew lub za pobraniem,.

3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.06.2005 godzina 09:30.

3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:

3.5) Język lub języki, w których można sporzšdzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.

3.6) Termin zwišzania ofertš: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.7) Warunki dotyczšce otwarcia ofert

3.7.1) Osoby upoważnione do obecnoœci podczas otwarcia ofert:

3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.06.2005, godzina 10:00, PS ZOZ Inowrocław, ul. Poznańska 97, Szpital Powiatowy sala konferencyjna 04.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowišzkowa: Nie.

2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzajšcy się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:

3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze œrodków UE: Nie.

4) Informacje dodatkowe:

5) Data wysłania ogłoszenia: 29.04.2005.

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (20 czerwca 2005, 12:03:47)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (26 października 2017, 12:51:22)
Zmieniono: informacja o unieważnieniu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 622