Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH |
zamawiający: | PSZOZ Inowrocław |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | D-38/2005 |
wartość: | POWYŻEJ 60000 EURO |
termin składania ofert: | 5 września 2005 |
wynik postępowania: | wybór najkorzystniejszej oferty |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawa materiałów opatrunkowych
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz Inspektor ds. zamówień publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: materiały opatrunkowych.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital PowiaTOWY INOWROCŁAW.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 860.000,00 PLN.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 10 pakietów.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: pakiet 1-3.600,00
pakiet2-200,00
pakiet3-260,00
pakiet4-800,00
pakiet5-10.000,00
pakiet6-64,00
pakiet7-120,00
pakiet8-40,00
pakiet9-900,00
pakiet10-200,00.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Spełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu oraz w SIWZ.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z SIWZ.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie za ostatnie 3 lata.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena 85%
Jakość 15%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-38/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.09.2005, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatności: za pobraniem lub osobiście za gotówkę.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: posiedzenie jawne.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.09.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97, sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dostawy gazów i kompresów.
3) Zakres lub wartość: 183.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: kOMPRESY JAŁOWE.
3) Zakres lub wartość: 9.800,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: kompresy jałowe.
3) Zakres lub wartość: 12.900,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: opaski dzane, elast..
3) Zakres lub wartość: 43.800,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 5
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: plastry.
3) Zakres lub wartość: 541.200,00
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 6
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: siatki opatrunkowe.
3) Zakres lub wartość: 3.200,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 7
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: kompresy jałowe, opatrunki jałowe z warstwą chłonną.
3) Zakres lub wartość: 6.300,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 8
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Opatrunki hydrożelowe.
3) Zakres lub wartość: 2.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 9
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Opaski gipsowe, WYŚCIEŁAJĄCE.
3) Zakres lub wartość: 44.700,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
CZĘŚĆ Nr: 10
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: włókninowy przylepiec chirurgiczny.
3) Zakres lub wartość: 10.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 05.09.2005
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (3 sierpnia 2005, 07:41:26)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:16:35)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 963