zamówienie na:

leasing 4 ambulansów

zamawiający: PSZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: Negocjacje z ogłoszeniem
nr sprawy: N-41/2005
wartość: powyżej 60 000 euro
termin składania ofert: 3 sierpnia 2005
wynik postępowania: postępowanie unieważnione art. 93 ust.1  




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiająceg
o: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Z-ca Dyrektora ds. Techniczno-Administracyjnych - Ireneusz Beśka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inspektor ds.Zamówień Publicznych
Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Inspektor ds.Zamówień Publicznych
Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052
3545587, fax 052 3574667, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Sekretariat Z-cy dyr. ds. Techniczno-Administracyjnych, Ewa Sempowicz, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 52 357-46-67, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: leasing.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy.
1.6) Opis/prze
d
miot zamówienia: 1) ambulans typu R furgon - 1 szt.
2) ambulans transportowy typu furgon - 2 szt.
3) ambulans transportowy typu furgon z podwyższonym dachem - 1 szt..
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PS ZOZ Inowrocław
w
Inowrocławiu.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.14.00.00, 34.11.41.10.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: N
i
e.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Leasing 4 ambulansów przez okres 36 miesięcy.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36
;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 14.500,00 zł.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna
, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa regulująca współpracę podmiotów..
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1) Kopię dowodu wniesienia wadium.
2) Kopię aktualnego, pełnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeż
e
li odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie później niż 6 miesięcy przed terminem składania.
3) Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakła
du Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawe
m zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) Oświadczenie Oferenta potwierdzające sp
e
łnienie wymagań określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej sześć miesięcy przed
upływem terminu składania ofert;
6)Informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy a wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
t
erminu składania ofert.
7)informacja dotycząca wymagań Wykonawcy w stosunku do leasingobiorcy,
8)wykaz tożsamych dostaw o parametrach i wartości zbliżonych do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ostatnich dwóch latach z podaniem nazwy i adresu odbiorc
ó
w,
9) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli ofertę złożą podmioty wspólnie. W przypadku konsorcjum wymagane dokumenty winny zostać złożone przez wszystkich uczestników konsorcjum.
10) Pełnomocnictwa osób uprawnionych do skła
d
ania, podpisywania oferty, kontaktów z Zamawiającym i podpisania umowy, w przypadku, gdy takie pełnomocnictwo jest wymagane..
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1..
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w
pkt. III.2.1..
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1..
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazan
i
a nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Z uwagi na
konieczność unieważnienia uprzednio prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego oraz brak możliwości przeprowadzenia kolejnej procedury bez skrócenia terminu z uwagi na czas trwania obecnej umowy leasingu, której koniec przypada na dzień
05.08.2005r..
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
5.
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena (koszt leasingu) - 70%
Koszt eksploatacji - 15%
Termin dostawy - 15%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Inf
o
rmacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: N-41/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.08.2005, cena - EUR.
Warunki i sposób płatności:
3.3) Termin składania o
f
ert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 09.08.2005.
3.5) Język lub języki, w k
t
órych można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwa
r
cia ofert:
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.08.2005, godzina 12:00, PSZOZ Inowrocław, ul. Poznańska 97, sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie
ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (3 sierpnia 2005, 07:47:46)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:23:21)
Zmieniono: informacja o unieważnieniu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 853