zamówienie na:

dostawy erytropoetyny

zamawiający: PSZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-42/2005
wartość: powyżej 60 000 euro
termin składania ofert: 29 września 2005
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty  





Warszawa; 09.08.2005

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Inowrocław
052 3545587

dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 174 z dnia 12.08.2005 pod pozycją 41062.

Treść ogłoszenia:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawy środków stymulujących erytropoezę (erytropoetyna,darbepoetyna)
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz-Inspektor ds. zamówień publicznych
Mąłgorzata Ostrowska-Referent ds. zamówień publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
    2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
    3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
    4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PSZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97, Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. techniczno-administracyjnych, Ewa Sempowicz-Inspektor ds. zamówień publicznych nr tel.52 35-45-587
Małgorzata Ostrowska -Referent ds. zam. publ.nr tel.52 35-45-587, PSZOZ ul.Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-587, fax 357-46-67, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
    5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
    1.2)  Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
    1.3)  Rodzaj zamówienia na usługi:
    1.4)  Czy jest to umowa ramowa: Nie.
    1.5)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy środków stymulujących erytropoezę (erytropoetyna,darbepoetyna).
    1.6)  Opis/przedmiot zamówienia: dostawy środków stymulujących erytrpoezę (erytropoetyna alfa, erytropoetyna beta,darbepoetyna alfa).
    1.7)  Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy Inowrocław.
          Kod NUTS:
    1.8)  Nomenklatura
    1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.42.00.00.
    1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    1.9)  Podział zamówienia na części: Nie.
    1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)    Wielkość lub zakres zamówienia
    2.1)  Całkowita wartość lub zakres zamówienia: dostawy  środków  stymulących erytropoezę w ilości 18.000.000 jednostek erytropoetyny lub odpowiednio 90.000 ug darbopoetyny.
    2.2)  Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
    1.1)  Wymagane wadia i gwarancje: 15.000,00 zł.
    1.2)  Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
    1.3)  Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa regulująca współpracę podmiotów wystepujących wspólnie, jeżeli ofertę złożą podmioty wspólnie. W przypadku konsurcjum wymagane dokumenty winny zostać złożone przez wszystkich uczestników konsorcjum.
    2)    Warunki uczestnictwa
    2.1)  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.
    2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.
    2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.
    2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.
    3)    Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
    3.1)  Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla  określonego zawodu: Nie.
    3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)    Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
    1.1)  Czy wybrano już kandydatów: Nie.
    1.2)  Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    1.3)  Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
    1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
    1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
    1.4)  Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
    2)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    3)    Informacje administracyjne
    3.1)  Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-42/2005.
    3.2)  Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 2500 PLN.
          Warunki i sposób płatności: gotówka,pobranie lub przelew.
    3.3)  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 09:30.
    3.4)  Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
    3.5)  Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
    3.6)  Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
    3.7)  Warunki dotyczące otwarcia ofert
    3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert:
    3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, Szpital Powiatowy, sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
 VI.1)    Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
    2)    O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
    3)    Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
    4)    Informacje dodatkowe:
    5)    Data wysłania ogłoszenia: 05.08.2005.


Z poważaniem

Agnieszka Borucka

Naczelnik Wydziału
Biuletynu Zamówień Publicznych
________________________________________________

Urząd Zamówień Publicznych
00582 Warszawa, Al. Szucha 2/4
tel. (022) 4587777, fax (022) 4587700
powiadomienia@uzp.gov.pl
________________________________________________

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (10 sierpnia 2005, 11:23:21)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:05:39)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 753