zamówienie na:

udzielenie kredytu w rachunku bieżącym

zamawiający: PSZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-40/2005
wartość: powyżej 60 000 euro
termin składania ofert: 26 września 2005
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych  





Warszawa; 02.08.2005

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Inowrocław
052 3545587

dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 167 z dnia 05.08.2005 pod pozycją 39609.

Treść ogłoszenia:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Inowrocław: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym D-40/2005
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Inspektor ds Zamówień Publicznych
Ewa Sempowicz tel. 52 35-45-587
Referent ds.Zamówień Publicznych
Małgorzata Ostrowska, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
    2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
    3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
    4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
    5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
    1.2)  Rodzaj zamówienia na dostawy:
    1.3)  Rodzaj zamówienia na usługi: 6.
    1.4)  Czy jest to umowa ramowa: Nie.
    1.5)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym D-40/2005.
    1.6)  Opis/przedmiot zamówienia: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2.000.000,00 odnawialnego przez okres 3 lat.
    1.7)  Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Inworocławiu.
          Kod NUTS:
    1.8)  Nomenklatura
    1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.
    1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    1.9)  Podział zamówienia na części: Nie.
    1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)    Wielkość lub zakres zamówienia
    2.1)  Całkowita wartość lub zakres zamówienia: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2.000.000,00 odnawialnego przez okres 3 lat.
    2.2)  Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
    1.1)  Wymagane wadia i gwarancje: 13.500,00.
    1.2)  Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
    1.3)  Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Bank państwowy, konsorcjum bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy - Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665) oraz innych przepisów prawa obowiązujących w RP..
    2)    Warunki uczestnictwa
    2.1)  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. Pozostałe warunki a także kryteria oceny spełniania tych warunków określa Specyfikacjia Istotnych Warunków Zamówienia..
    2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarczym wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. Resztę wymaganych dokumentów zawiera SIWZ..
    2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
    3)    Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
    3.1)  Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla  określonego zawodu: Tak, Tak, Ustawa z dnia 29.08. 1997 r. Prawo Bankowe (tj.: Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.
    3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)    Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
    1.1)  Czy wybrano już kandydatów: Nie.
    1.2)  Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    1.3)  Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
    1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
    1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
    1.4)  Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
    2)    Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
łączny koszt obsługi rachunków bankowych  - 20%
wysokość odsetek od śr. zgromadzonych  - 5%
wysokość prowizji od wpłat i wypłat - 5%
roczny  koszt kredytu z prowizją - 70%
Kolejność według znaczenia: Nie.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
    3)    Informacje administracyjne
    3.1)  Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-40/2005.
    3.2)  Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.09.2005, cena - 25 PLN.
          Warunki i sposób płatności: pobranie, przelew lub gotówka.
    3.3)  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 09:30.
    3.4)  Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
    3.5)  Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
    3.6)  Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
    3.7)  Warunki dotyczące otwarcia ofert
    3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne.
    3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.09.2005, godzina 10:00, Szpital Powiatowy Inowrocław 88-100, ul. Poznańska 97 , sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
 VI.1)    Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
    2)    O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
    3)    Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
    4)    Informacje dodatkowe:
    5)    Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.


Z poważaniem

Agnieszka Borucka

Naczelnik Wydziału
Biuletynu Zamówień Publicznych
________________________________________________

Urząd Zamówień Publicznych
00582 Warszawa, Al. Szucha 2/4
tel. (022) 4587777, fax (022) 4587700
powiadomienia@uzp.gov.pl
________________________________________________

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (10 sierpnia 2005, 11:48:42)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:09:19)
Zmieniono: przetarg unieważniony

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 826