Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
usługi prawne |
zamawiający: | PS ZOZ Inowrocław |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | M-47/2005 |
wartość: | poniżej 60 000 euro |
termin składania ofert: | 22 września 2005 |
wynik postępowania: | art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych |
Publiczny Specjalistyczny
Zakład Opieki Zdrowotnej
w Inowrocławiu
ogłasza przetarg nieograniczony
M-47/2005
na wykonywanie usług prawnych
dla Szpitala Powiatowego
w Inowrocławiu
Termin otwarcia ofert : 22.09.2005r. o godz. 10.00
Termin składania ofert upływa : 22.09.2005r. o godz. 9.30
1) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, można odbierać w Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, Dział Zaopatrzenia, pok. 02 A. Uprawniona do kontaktów z oferentami :
Ewa Sempowicz - Inspektor ds. Zamówień Publicznych
tel. 35-45-587, fax 357-46-67.
Małgorzata Ostrowska tel. 35-45-587, fax 357-46-67.
2) Termin wykonania zamówienia : 36 miesięcy
3) Możliwość składania ofert częściowych – Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych
4) Możliwość składania ofert wariantowych – Zamawiający nie przewiduje
możliwości składania ofert wariantowych
5) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – Cena – 100%
6) Termin związania ofertą – 30 dni
7) Otwarcie ofert nastąpi w PS ZOZ w Inowrocławiu, ul.Poznańska 97, sala konferencyjna, niski parter (Szpital).
8) Oferty pisemne należy składać w PS ZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97,
88-100 Inowrocław, Sekretariat Z-cy Dyrektora ds. Techniczno-Administracyjnych. Koperta winna być oznaczona hasłem: “Przetarg nieograniczony M-47/2005 na usługi prawne”
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy:
1/ Spełniają wymogi określone w SIWZ;
2/ Spełniają wymogi określone w art. 22ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (20 września 2005, 09:34:06)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:15:17)
Zmieniono: wybór oferty najkorzystniejszej
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 721