zamówienie na:

udzielenie kredytu w rachunku bieżącym

zamawiający: PS ZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-40/2005
wartość: powyżej 60.000 euro
termin składania ofert: 26 września 2005
przyczyna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Inowrocław: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym D-40/2005
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiają
cego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Inspektor ds Zamówień Publicznych
Ewa Sempowicz tel. 52 35-45-587
Referent ds.Zamówień Publicznych
Małgorzata Ostrowska, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, t
el. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKC
J
A II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy:
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 6.
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kred
y
tu w rachunku bieżącym D-40/2005.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2.000.000,00 odnawialnego przez okres 3 lat.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Publiczny Specjalistyczny
Z
akład Opieki Zdrowotnej w Inworocławiu.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Nie.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wa
r
iantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty 2.000.000,00 odnawialnego przez okres 3 lat.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwa
n
ia zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 13.500,00.
1.2) Główne war. finans. i pła
t
ności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Bank państwowy, konsorcjum bankowe lub bank utworzony na podstawie ustawy - Prawo bankowe z dnia 29 sierp
n
ia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665) oraz innych przepisów prawa obowiązujących w RP..
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on
minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych. Pozostał
e
warunki a także kryteria oceny spełniania tych warunków określa Specyfikacjia Istotnych Warunków Zamówienia..
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, uprawniający do wystąpienia w obrocie prawnym i gospodarc
zym wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Za aktualną uważa się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy prze
d terminem otwarcia ofert. Resztę wymaganych dokumentów zawiera SIWZ..
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określono w Specy
f
ikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Tak, Ustawa z dnia 29.08. 1997 r. Prawo Bankowe (tj.: Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź
n
. zm.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadni
e
nie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną
zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
łączny koszt obsługi rachunków bankowych - 20%
wysokość odsetek od śr. zgromadzonych - 5%
wysokość prowizji od wpłat i wypłat - 5%
roczny koszt kredytu
z prowizją - 70%
Kolejność według znaczenia: Nie.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-40/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia o
r
az dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.09.2005, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatności: pobranie, przelew lub gotówka.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.09.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaprosz
e
nia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofer
t
ą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.09.2005, godzina 10:00, Szpital Powiatowy Ino
w
rocław 88-100, ul. Poznańska 97 , sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy p
u
blikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 29.07.2005.

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (20 września 2005, 09:39:56)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:11:11)
Zmieniono: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 813