zamówienie na:

dostawę materiałów do hemodializy

zamawiający: PSZOZ Inowrocław ul.Poznańska 97
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-48/2005
wartość: powyżej 60 000 euro
termin składania ofert: 22 listopada 2005
wynik postępowania: wybór oferty 




Warszawa; 27.09.2005

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Inowrocław
052 3545587

dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień
Publicznych numer 219 z dnia 30.09.2005 pod pozycją 51624.

Treść ogłoszenia:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawa materiałów do hemodializy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Ni
e
.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz-Inspektor ds. zamówień publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052
3545587, fax 052 3574667, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II:
P
RZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów
do hemodializy.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: materiały do hemodializy: linie tętniczo-żylne, igły do hemodializy, cewniki do hemodializy, dializatory.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy Inowrocław.
K
o
d NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.18.15.20.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części.
1.10) Czy dopuszcza się złożen
i
e oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 euro.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 8 pakietów.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w mies
i
ącach: 12;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: pakiet1-2.000,00, pakiet 2-1.000,00, pakiet 3-800,00 zł, pakiet 4-800,00, pakiet 5-2.300,0
0
, pakiet 6-900,00 zł, pakiet 7-2.800,00, pakiet 8-200,00.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczes
t
nictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
spełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu oraz w SIWZ.
2.
1
.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodny z SIWZ.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie, bilans za 3 lata.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Cz
y
świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieogra
n
iczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsz
e
publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
CENA-80%
JAKOŚĆ-20%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumenta
c
h zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-48/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.11.2005, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatn
o
ści: Za pobraniem lub osobiście za gotówkę.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i nego
c
jacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia
o
fert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: posiedzenie jawne.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.11.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97,sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłos
z
enia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje doda
t
kowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10.00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Li
n
ie tętniczo-żylne.
3) Zakres lub wartość: 102.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10.00.00.
1.2) Inna
odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: lINIE TĘTNICZO-ŻYLNE.
3) Zakres lub wartość: 51.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny
S
łownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10.00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: IGŁY DO HEMODIALIZY.
3) Zakres lub wartość: 40.000,00
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia
:
22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.14.12.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: cEWNIKI DO HEMODIALIZY.
3) Zakres lub wartość: 41.400,00 PLN
4) Wskazanie innego term
i
nu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 5
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10.00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: DIALIZATOR BIOZGODNY-POL
I
SULFON,POLIAMID,POLIETHERSULFONOWY.
3) Zakres lub wartość: 115.500,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 6
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10
.
00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dializator biozgodny-polisulfon,poliamid,poliethersulfonowy.
3) Zakres lub wartość: 45.000,00
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia:
2
2.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 7
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.10.00.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dializator hemofanowy.
3) Zakres lub wartość: 140.000,00
4) Wskazanie innego terminu ro
z
poczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005
CZĘŚĆ Nr: 8
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20, 33.14.12.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: cewnik permenentny pediatryczn
y
i dla dorosłych.
3) Zakres lub wartość: 13.000,00
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 22.11.2005

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (4 października 2005, 09:26:44)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (1 marca 2017, 09:21:19)
Zmieniono: zmiana statusu sprawy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 886