zamówienie na:

dostawy nici chirurgicznych

zamawiający: PS ZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: M-50/2005
wartość: powyżej 60.000 euro
termin składania ofert: 30 listopada 2005
wynik postępowania: wybór oferty  




Warszawa; 03.10.2005

Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Inowrocław
052 3545587

dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień
Publicznych numer 222 z dnia 05.10.2005 pod pozycją 52289.

Treść ogłoszenia:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawa nici chirurgicznych
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opi
eki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz Inspektor ds. zamówień publicznych, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail:
zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nici chirurgicznych.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Nici chirurgicz
n
e.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy Inowrocław.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.21.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 380.000,00 PLN.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANS
O
WYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 7.600,00 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansow
e
i techniczne:
SPEŁNIENIE WARUNKÓW ZAWARTYCH W OGLOSZENIU I W SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną
z
apr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
CENA - 70%
JAKOŚĆ - 30%
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.11.2005, cena - 25.00.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.11.2005 godzina 09:30.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia
o
fert: 30.11.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, ul.Poznańska 97, sala konferencyjna 04.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 29.09.2005.

Z poważaniem

Agnieszka Boruck
a


Naczelnik Wydziału
Biuletynu Zamówień Publicznych
________________________________________________

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (17 listopada 2005, 11:35:18)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (1 marca 2017, 09:19:42)
Zmieniono: zmiana statusu sprawy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 806