zamówienie na:

Usługa kompleksowego utrzymania porządku, czystości i dezynfekcji oraz transportu wewnętrznego wraz z czynnościami pomocniczymi przy pacjencie w pomieszczeniach Szpitala

zamawiający: Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka Inowrocław
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-31/2015
wartość: powyżej 207 000 euro
termin składania ofert: 20 listopada 2015  09:30
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty  




Ogłoszenie UE.pdf (201kB) pdf
SIWZ w tym Zał. nr 1, 1A, 2,3,4..docx (87kB) word
Zał. nr 5 do SIWZ - Struktura Organizacyjna Szpitala.docx (22kB) word
Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz powierzchni.xls (187kB) excel
Załącznik Nr 7 do SIWZ - strefa I - Plan higieny Szpitala.docx (17kB) word
Załącznik Nr 7A do SIWZ - podział pomieszczeń.doc (35kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II A Strefa ogólnej czystości medycznej..docx (15kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II Aa Strefa ogólnej czystości medycznej..docx (15kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II B strefa ogólnej czystości medycznej..docx (14kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III A Strefa czystości zmiennej.docx (14kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III Aa Strefa czystości zmiennej.docx (15kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III B Strefa czystości zmiennej.docx (16kB) word
Załącznik Nr 7 do SIWZ - IV Strefa ciągłego skażenia..docx (15kB) word
Załącznik Nr 8 Zakres czynności związanych z organizacją pracy w szpitalu.doc (35kB) word
Załącznik Nr 9 - Wykaz ośrodków operacyjnych.doc (33kB) word
Załącznik Nr 9A - Wymagany czas pracy i liczba personelu.doc (34kB) word
Załącznik nr 10 do SIWZ - szacunkowe zestawienie sprzętu.odt (23kB) plik
Załącznik Nr 11 - Wyszczególnienie liczby łóżek.doc (44kB) word
Załącznik Nr 12 Cennik prania i dezynfekcji.doc (41kB) word
Sprzątanie Zał.nr 13 do SIWZ U M O W A (wzór).doc (81kB) word
Zał. nr 14 UMOWA NAJMU LOKALI UŻYTKOWYCH (wzór).2015 POPRAWNA.doc (49kB) word
Zał. nr 15 - umowa uzyczenia - myjki (wzór).doc (38kB) word
wyjasnienia 29.09..doc (253kB) word
Zmodyfikowany Zał. nr 1 wzór oferty do pisma nr EZP 711 2015.doc (135kB) word
scan odwołania.pdf (1178kB) pdf
Pismo dot. odwołania.doc (212kB) word
pismo zmiana SIWZ - Zał. nr 13 (w związku z odwołaniem).doc (213kB) word
pismo przesunięcie terminu otwarcia ofert.doc (181kB) plik
wyjasnienia II EZP 756 z dn.21.10.2015.doc (382kB) plik
Zmodyfikowany Zał. nr 1 wzór oferty do pisma nr EZP 756 2015.doc (125kB) plik
Zmodyfikowany Załącznik Nr 1 A do SIWZ (EZP 756 2015).doc (21kB) plik
Zmodyf. Zał. nr 4 (EZP 756 2015 ).doc (14kB) plik
Zmod. Zał. Nr 7 do SIWZ (EZP-756 2015) - IV Strefa ciągłego skażenia..docx (15kB) word
Zmodyfik. Zał. Nr 7 do SIWZ (EZP 756 2015).docx (17kB) word
wyjasnienia III 23.10.15.doc (133kB) plik
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. Wyjaśnień z dn.21.10.2015r..pdf (96kB) pdf
wyjasnienia IV (EZP 772, 26.10.2015).doc (132kB) plik
wyjasnienia V (EZP 791 30.10.2015 ).doc (132kB) plik
wyjasnienia VI (EZP 803 z dn. 04.11.15).doc (207kB) word
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na UE (dot. Wyjaśnien EZP 803 z dn. 04.11.2015).pdf (62kB) pdf
wyjasnienia VII (EZP 829 z dn. 13.11.15).doc (178kB) plik

wybór najkorzystniejszej oferty.doc (192kB) word

zal.do pkt 13 ZP PN.doc (24kB) word

zestaw. ofert Zał do pkt 9 ZP PN.doc (38kB) word

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (21 września 2015, 09:07:01)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (8 grudnia 2015, 15:05:15)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1708