Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2015 |
zamówienie na: |
Usługa kompleksowego utrzymania porządku, czystości i dezynfekcji oraz transportu wewnętrznego wraz z czynnościami pomocniczymi przy pacjencie w pomieszczeniach Szpitala |
zamawiający: | Szpital Wielospecjalistyczny im dra L. Błażka Inowrocław |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | D-31/2015 |
wartość: | powyżej 207 000 euro |
termin składania ofert: | 20 listopada 2015 09:30 |
wynik postępowania: | wybór najkorzystniejszej oferty |
Ogłoszenie UE.pdf (201kB)
SIWZ w tym Zał. nr 1, 1A, 2,3,4..docx (87kB)
Zał. nr 5 do SIWZ - Struktura Organizacyjna Szpitala.docx (22kB)
Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wykaz powierzchni.xls (187kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - strefa I - Plan higieny Szpitala.docx (17kB)
Załącznik Nr 7A do SIWZ - podział pomieszczeń.doc (35kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II A Strefa ogólnej czystości medycznej..docx (15kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II Aa Strefa ogólnej czystości medycznej..docx (15kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - II B strefa ogólnej czystości medycznej..docx (14kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III A Strefa czystości zmiennej.docx (14kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III Aa Strefa czystości zmiennej.docx (15kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - III B Strefa czystości zmiennej.docx (16kB)
Załącznik Nr 7 do SIWZ - IV Strefa ciągłego skażenia..docx (15kB)
Załącznik Nr 8 Zakres czynności związanych z organizacją pracy w szpitalu.doc (35kB)
Załącznik Nr 9 - Wykaz ośrodków operacyjnych.doc (33kB)
Załącznik Nr 9A - Wymagany czas pracy i liczba personelu.doc (34kB)
Załącznik nr 10 do SIWZ - szacunkowe zestawienie sprzętu.odt (23kB)
Załącznik Nr 11 - Wyszczególnienie liczby łóżek.doc (44kB)
Załącznik Nr 12 Cennik prania i dezynfekcji.doc (41kB)
Sprzątanie Zał.nr 13 do SIWZ U M O W A (wzór).doc (81kB)
Zał. nr 14 UMOWA NAJMU LOKALI UŻYTKOWYCH (wzór).2015 POPRAWNA.doc (49kB)
Zał. nr 15 - umowa uzyczenia - myjki (wzór).doc (38kB)
wyjasnienia 29.09..doc (253kB)
Zmodyfikowany Zał. nr 1 wzór oferty do pisma nr EZP 711 2015.doc (135kB)
scan odwołania.pdf (1178kB)
Pismo dot. odwołania.doc (212kB)
pismo zmiana SIWZ - Zał. nr 13 (w związku z odwołaniem).doc (213kB)
pismo przesunięcie terminu otwarcia ofert.doc (181kB)
wyjasnienia II EZP 756 z dn.21.10.2015.doc (382kB)
Zmodyfikowany Zał. nr 1 wzór oferty do pisma nr EZP 756 2015.doc (125kB)
Zmodyfikowany Załącznik Nr 1 A do SIWZ (EZP 756 2015).doc (21kB)
Zmodyf. Zał. nr 4 (EZP 756 2015 ).doc (14kB)
Zmod. Zał. Nr 7 do SIWZ (EZP-756 2015) - IV Strefa ciągłego skażenia..docx (15kB)
Zmodyfik. Zał. Nr 7 do SIWZ (EZP 756 2015).docx (17kB)
wyjasnienia III 23.10.15.doc (133kB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. Wyjaśnień z dn.21.10.2015r..pdf (96kB)
wyjasnienia IV (EZP 772, 26.10.2015).doc (132kB)
wyjasnienia V (EZP 791 30.10.2015 ).doc (132kB)
wyjasnienia VI (EZP 803 z dn. 04.11.15).doc (207kB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na UE (dot. Wyjaśnien EZP 803 z dn. 04.11.2015).pdf (62kB)
wyjasnienia VII (EZP 829 z dn. 13.11.15).doc (178kB)
wybór najkorzystniejszej oferty.doc (192kB)
zal.do pkt 13 ZP PN.doc (24kB)
zestaw. ofert Zał do pkt 9 ZP PN.doc (38kB)
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (21 września 2015, 09:07:01)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (8 grudnia 2015, 15:05:15)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1708