Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2004 |
zamówienie na: |
dostawy opatrunków |
zamawiający: | PS ZOZ Inowrocław |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | D-14/2004 |
wartość: | 679.000,00 PLN |
termin składania ofert: | 31 sierpnia 2004 |
wynik postępowania: | wybór najkorzystniejszej oferty |
Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 110 z dnia 2004.07.07
POZYCJA 32247
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawy materiałów opatrunkowych
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz, tel 52 35-45-587, ul. Poznańska 97 lok., 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszoz.kujawy.com.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sekretariat Z-cy Dyr. ds. Techniczno-Administracyjnych, Małgorzata Janiec tel. 52 35-45-326, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35-45-326, fax 52 3579415, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.pszozkujawy.com.pl.
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów opatrunkowych.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Materiały opatrunkowe.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy Inowrocław.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 33.14.11.10.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 679.000,00 PLN.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 4 pakiety.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet Nr 1 - 4.500,00 PLN
Pakiet Nr 2 - 3.600,00 PLN
Pakiet Nr 3 - 5.300,00 PLN
Pakiet Nr 4 - 120,00 PLN.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Spełnienie warunków zawartych w ogłoszeniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena - 85%
Jakość - 15%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-14/2004.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2004, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatności: za pobraniem lub osobiście za gotówkę.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2004 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba miesięcy: 2; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Posiedzenie jawne.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2004, godzina 10:00, PS ZOZ Inowrocław ul. Poznańska 97, sala konferencyjna 04.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2004.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dostawy gazy i kompresów.
3) Zakres lub wartość: 227.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dostawy opasek gipsowych, dzianych i wyściełających.
3) Zakres lub wartość: 1800.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dostawy plastrów.
3) Zakres lub wartość: 265.000,00 PLN
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Dostawy siatek opatrunkowych.
3) Zakres lub wartość: 5.800,00,00
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (23 lipca 2004, 13:38:44)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (25 października 2017, 11:01:59)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 683