zamówienie na:

DOSTAWY PŁYNÓW OPERACYJNYCH I ODŻYWEK

zamawiający: PS ZOZ Inowrocław
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: D-6/2005
wartość: powyżej 60 000 EURO
termin składania ofert: 18 kwietnia 2005
wynik postępowania: wybór najkorzystniejszej oferty 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawy płynów infuzyjnych oraz odżywek D-6/2005
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz, Małgorzata Ostrowska, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
    2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
    3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
    4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
    5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
    1.2)  Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
    1.3)  Rodzaj zamówienia na usługi:
    1.4)  Czy jest to umowa ramowa: Nie.
    1.5)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy płynów infuzyjnych oraz odżywek D-6/2005.
    1.6)  Opis/przedmiot zamówienia: Płyny infuzyjne,odżywki, preparaty do żywienia pozajelitowego.
    1.7)  Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy w Inowrocławiu.
          Kod NUTS:
    1.8)  Nomenklatura
    1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.22.00.
    1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    1.9)  Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
    1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)    Wielkość lub zakres zamówienia
    2.1)  Całkowita wartość lub zakres zamówienia: płyny infuzyjne i odżywki ujęte w czterech pakietach.
    2.2)  Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; okres w dniach: 365;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
    1.1)  Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2 % wartości każdej pozycji danego pakietu.
    1.2)  Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
    1.3)  Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
    2)    Warunki uczestnictwa
    2.1)  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Określono w SIWZ.
    2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ.
    2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ.
    2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Nie dotyczy.
    3)    Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
    3.1)  Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla  określonego zawodu: Nie.
    3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)    Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
    1.1)  Czy wybrano już kandydatów: Nie.
    1.2)  Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    1.3)  Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
    1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
    1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
    1.4)  Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
    2)    Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena 95%
Termin dostawy 5%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
    3)    Informacje administracyjne
    3.1)  Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-6/2005.
    3.2)  Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2005, cena - 25 PLN.
          Warunki i sposób płatności: gotówką, przelewem lub za pobraniem.
    3.3)  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2005 godzina 09:30.
    3.4)  Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
    3.5)  Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
    3.6)  Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
    3.7)  Warunki dotyczące otwarcia ofert
    3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Posiedzenie jawne.
    3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.04.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, sala konferencyjna 04 w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
 VI.1)    Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
    2)    O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
    3)    Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
    4)    Informacje dodatkowe:
    5)    Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2005.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
    1)    Nomenklatura
    1.1)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00.
    1.2)  Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    2)    Krótki opis: Płyny infuzyjne.
    3)    Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne
    4)    Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 2
    1)    Nomenklatura
    1.1)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
    1.2)  Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    2)    Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
    3)    Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
    4)    Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 3
    1)    Nomenklatura
    1.1)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
    1.2)  Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    2)    Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
    3)    Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
    4)    Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 4
    1)    Nomenklatura
    1.1)  Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
    1.2)  Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    2)    Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
    3)    Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
4)    Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

metryczka


Opublikował: Ewa Sempowicz (2 marca 2005, 13:59:48)

Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (26 października 2017, 13:07:43)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 574