Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2005 |
zamówienie na: |
DOSTAWY PŁYNÓW OPERACYJNYCH I ODŻYWEK |
zamawiający: | PS ZOZ Inowrocław |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | D-6/2005 |
wartość: | powyżej 60 000 EURO |
termin składania ofert: | 18 kwietnia 2005 |
wynik postępowania: | wybór najkorzystniejszej oferty |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Inowrocław: dostawy płynów infuzyjnych oraz odżywek D-6/2005
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Sempowicz, Małgorzata Ostrowska, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, fax 052 3574667, e-mail: zaopatrzenie@pszozino.org.pl, www.bip.pszozino.lo.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno.
1.3) Rodzaj zamówienia na usługi:
1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie.
1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy płynów infuzyjnych oraz odżywek D-6/2005.
1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Płyny infuzyjne,odżywki, preparaty do żywienia pozajelitowego.
1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Powiatowy w Inowrocławiu.
Kod NUTS:
1.8) Nomenklatura
1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.49.22.00.
1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
1.9) Podział zamówienia na części: Tak.
Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: płyny infuzyjne i odżywki ujęte w czterech pakietach.
2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; okres w dniach: 365;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 2 % wartości każdej pozycji danego pakietu.
1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
Określono w SIWZ.
2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ.
2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określono w SIWZ.
2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Nie dotyczy.
3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie.
3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie.
1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert:
Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
Cena 95%
Termin dostawy 5%
Kolejność według znaczenia: Tak.
Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D-6/2005.
3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2005, cena - 25 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówką, przelewem lub za pobraniem.
3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.04.2005 godzina 09:30.
3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Posiedzenie jawne.
3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.04.2005, godzina 10:00, PSZOZ Inowrocław, sala konferencyjna 04 w Szpitalu Powiatowym w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
4) Informacje dodatkowe:
5) Data wysłania ogłoszenia: 17.02.2005.
ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ Nr: 1
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: Płyny infuzyjne.
3) Zakres lub wartość: Płyny infuzyjne
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 2
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
3) Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 3
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
3) Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
CZĘŚĆ Nr: 4
1) Nomenklatura
1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.23.00.
1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
2) Krótki opis: preparaty do żywienia pozajelitowego.
3) Zakres lub wartość: preparaty do żywienia pozajelitowego
4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
metryczka
Opublikował: Ewa Sempowicz (2 marca 2005, 13:59:48)
Ostatnia zmiana: Ewa Sempowicz (26 października 2017, 13:07:43)
Zmieniono: wybór najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 574